zácvikový hudební víkend s ukázkami výuky dětí
ZUŠ Potštát: Jana Kozubíková, MBA
753 62 Potštát 36
tel. 581 624 254
E-mail: reditelka@zuspotstat.cz
REFERENCE 2019:
MgA. Ondřej Kratochvíl, ZUŠ Jaroslava Kvapila Brno, projektový manažer iZUŠ a proZUŠ
„Na vlastní oči jsem viděl, jak metodou paní Krškové dosahovaly děti pro mě doposud nepředstavitelných výsledků, velmi brzy se naučily noty, rytmus, říkadla a všechny je to bavilo. Interaktivita, zapojení všech smyslů, velká míra pohybu, který děti vyhledávají, to vše spělo k úžasnému cíli – hudba hrou. I můj známý, který byl hudebním vzděláním téměř nepolíben, po zážitku být na kurzu řekl: „Tohle se učit ve škole jako malý kluk, zamiloval bych si to.“
Mgr. Květa Liebigerová, ZUŠ Znojmo
„Velmi se mi líbí komplexnost a návaznost metody paní Krškové. Je vhodná zejména pro mladší děti, které povzbudí k zájmu o hudbu. Je to opravdu škola hrou. Oceňuji ukázky práce dětí, které teorii velmi dobře doplňují.“
Jana Krejsová, dipl. um., Vyškov
„Velmi se mi líbí, že děti se vše učí „formou hry“ a při ukázkových hodinách je vidět, že je to velmi baví. Především děti velmi přirozeně procvičují a zdokonalují rytmus, rytmické cítění, přirozené vnímání hudby – ne jen strojové „biflování“ a psaní do sešitu. „Šlapací noty“ jsou v tomto ohledu vynikající a děti jsou nadšené. Zároveň se učí spoustu říkadel a lidových písní. Tento kurz je vynikající!
Ing. Jan Tobolík, ředitel projektů iZUŠ a proZUŠ
„Podle mě by tato metoda měla být vyučována na každé škole (ať už mateřské, základní či umělecké). Škola hrou v praktickém podání včetně propracované metodiky. Jsem rád, že jsem mohl paní Krškovou poznat osobně, její vitalita je až nakažlivá. Velká dáma s geniálním myšlením.“
Dita Coufalová, Dis., MŠ Montessori Vrbičky Praha
„Jednoduchost, názornost na které lze hravě naučit délku not, rytmus. Učení je hravé, aktivní, což je pro děti samozřejmě nejlepší a hudbu si zažijí a baví je. Oceňuji vynalézavost paní Krškové. Jednoduchost vymyšlené rytmizace, melodií, dvojhlasů … i slov pro děti a dětmi.“
MgA. Romana Hadová, Prostějov
„Na metodice paní Ireny Krškové oceňuji kreativní přístup s využitím barev a obrázků především u mladších žáků. Zvláště povedené jsou „šlapací noty“, které lze využít různými způsoby a studenti je určitě přivítají s nadšením. Solmizační gesta i „hra na tělo“ by se měly stát součástí každé výuky pro upevnění základní hudební metodiky a děti je mohou využít i během studia na konzervatořích a vysokých školách.“
Iveta Kudrnová, studentka PDF UPOL
„Oceňuji učení nejmenších dětí pomocí názorné metody – říkadel, písniček – kdy vidí barevné obrázky a trénují rytmus. Využívání hodně pohybu při výuce - „šlapací noty“ a hry na tělo. Dále se mi líbilo aktivní zapojení účastníků do programu, že jsme si všechno vyzkoušeli a zažili, protože díky tomu nám to zůstane dlouho v paměti.“
Klára Vítková, studentka PDF UPOL
„Doposud jsem se nesetkala s hravou výukou hudební výchovy, tudíž mi byl celý víkend velmi přínosný. Nejvíce se mi líbily „šlapací noty“, kde je názorně vidět doba trvání not a další. Zaujaly mě i obrázkové písničky a nejrůznější cvičení s nimi (tleskání, dupání, …). Myslím si, že tato metodika zaujme snad všechny věkové kategorie, děti si utřídí a osvojí hravou formou teorii, kterou by někteří při běžné výuce nezvládli.“
Mgr. Marie Sobotková, ZŠ Morkovice a ZŠ Střílky, ZUŠ Kroměříž pobočka Morkovice a Litenčice (HN, klavír, korepetice TO)
„Nejvíce mě zaujala interaktivita, názornost, aktivní zapojení všech dětí, barevnost, dětská a aktuální tematičnost, jasnost – snadné pochopení díky obrázkům.“
Erika Župová, Mama poď sa hrať – programy pro rodiče s dětmi s prvky Montessori v ČR a na Slovensku
„Oceňujem komplexnost a krásnu náveznosť od MŠ až po ZUŠ. Pomocky pre MŠ ma velmi zaujali a budem s nimi pracovať. Celkovo sa mi páčilo, že seminár bol prakticky orientovaný a všetky pomocky sme si mohli vyskůšať. Seminář som si velmi užila, ďakujem (-:“
Hana Brabcová, Olomouc, vedoucí programu pro rodiče s dětmi do 3 let
Nejvíce mě zaujala propracovaná a navazující metodika od MŠ po ZUŠ – dítě může navazovat na to, co už zná a neučí se samostatně nebo bez návaznosti, pomůcky jsou jasné a jednoduché, je to velmi rychle přehledné a pochopitelné.“
Mgr. Iveta Limburková, Říčany
„Líbí se mi důkladná propracovanost jednotlivých cvičení a komplexní přístup k hudebnosti dětí.“
|
Nadčasové. |
|
Je výborná, chtěla bych, aby ještě
|
|
Hodnotím to, jako velmi obohacující.
|
|
Kurs byl určitě inspirativní a líbil se mi. |
|
Jako velmi kvalitní, které chybí v hudeb-
|
|
Pomůcky vyvinuté paní Krškovou
|
|
Je obrovská škoda, že se o pomůckách
|
|
Kurs paní Krškové byl velmi inspirující
|
|
Bylo to pro mne přínosné, určitě
|
|
S metodikou, se způsobem výuky jsem
|
|
Jako učitelka na prvním stupni si myslím,
|
|
Kurs byl pro mne poučný, přinesl mi
|
|
Velice výborně a pozitivně, já bych
|
|
Hodnotím to jako velice pozitivní pro výuku
|
|
Za výjimečný přístup k zdokonalování
|
|
Kurs se mi moc líbil. Obdivuji paní Krškovou,
|
|
Osobně paní Kršková byla milá, příjemná.
|
|
Bylo to přínosné, vynikající, překvapivé.
|
|
Kurs se nám líbil. Byl pro nás inspirací. |
|
Je to určitě zajímavá nová metoda,
|
|
Přiblížila elementární hudební prvky
|
|
Zajímavá forma prezentace. Jedna
|
|
Skvělé, výborné, doporučuji.
|
|
Otázka spíš na kolegyni, která kurz
|
|
Ne jinak, že ty pomůcky jsou výborné,
|
|
Pomůcky a metodika pomáhají v práci
|
|
Bylo to inspirující, nové, bohužel jsem
|
|
Velice přínosné. Myslím si, že by se ho
|
|
Zaujaly mě hlavně pohybové pomůcky -
|
© 2010 Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode